ANVISNINGSSALG

Som medlem af Farum Møntklub har du mulighed for at byde på effekter ved anvisningssalget. Anvisningssalgslisten sammensættes af mønter m.m. indleveret af foreningens medlemmer til salg gennem denne.

Ved foreningens anvisningssalg er der også mulighed for at byde ved brug af brevbud eller e-mail til Farum Møntklub.

Brevbud / e-mail skal være Farum Møntklub i hænde senest tre dage før anvisningssalget. Dog gælder særlige betingelser for nye medlemmer.

Effekterne købes i den stand de forefindes ved hammerslaget.

Til dækning af udgifterne ved afholdelse af anvisningssalget betaler sælger 5% pr. solgt lot. Dog afrundes altid til hele kroner opad. Oven i budsummen betaler køber 2,- kr. pr. købt lot.


Auktionsbudene fastsættes som følger:


Budstigning:


5 kr. mellem 10 - 100 kr. 
10 kr. mellem 100 - 300 kr. 
25 kr. mellem 300 - 500 kr. 
50 kr. over 500 kr.  



For nye medlemmer skal kontingentet være foreningen i hænde senest mandagen før mødet, hvor anvisningssalget finder sted.



Anvisningssalg


Du kan se den nyeste anvisningssalgsliste ved at klikke her.


Ved postforsendelse af købte lots tillægges portoomkostninger til den samlede opkrævning.


Det erhvervede fremsendes for købers egen risiko, såfremt det ikke tydeligt fremgår, at forsendelsen skal forsikres (sendes som pakke).

Særligt værdifulde lots sendes altid som pakke (forsikring op til 3.500 kr.). Betaling foregår via bankoverførsel til foreningens bankkonto inden fremsendelse. 
Arbejdernes Landsbank – reg. nr. 5339 – konto nr. 0245426.



Indleveringsliste


Hvis du har ting, du gerne vil sælge, kan du hente en indleveringsliste her. Denne skal udfyldes inden indlevering af mønter til auktion.